ANUNTURIGRATIS
Anunturi gratis gratuite locale vanzari cumparari inchirieri auto autoturisme second hand autobasculante camioane case vila apartamente patru trei doua camere garsoniera terenuri electronice electrocasnice telefoane aer conditionat bilete de avion sejururi gratuite matrimoniale propuneri afaceri banca banci calcul rate credit dobanda asigurari
Lista Forumurilor Pe Tematici
ANUNTURIGRATIS | Reguli | Inregistrare | Login

POZE ANUNTURIGRATIS

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Alexanndra1994
Femeie
23 ani
Bucuresti
cauta Barbat
23 - 42 ani
ANUNTURIGRATIS / INFORMATII UTILE / Vinzarile producatorilor auto stagneaza in Europa  
Autor
Mesaj Pagini: 1
zoso
Ziarist

Din: Babilon
Inregistrat: acum 17 ani
Postari: 8
Cele mai importante grupuri auto care activeaza pe piata europeana au raportat o scadere cumulata de 10.000 de unitati, sau de 0,2%, in primele trei luni.

La nivelul regiunii formate din Uniunea Europeana si tarile membre ale Acordului European de Liber Schimb (EFTA), respectiv Islanda, Liechtenstein, Norvegia si Elvetia, inmatricularile de autoturisme s-au cifrat la 4.220.019 unitati, in perioada ianuarie-martie 2007. In intervalul similar al anului anterior, s-au inregistrat 4,230 de milioane de masini inmatriculate.

Volkswagen Group, care include brandurile Volkswagen, Audi, Seat, Skoda, Bentley, Lamborghini si Bugatti, se mentine pe prima pozitie in termeni de unitati comercializate. Potrivit Asociatiei Europene a Constructorilor de Automobile (ACEA), inmatricularile de autoturisme din grupul Volkswagen, la nivelul UE si EFTA, s-au situat la 797.234 de unitati, cu 0,1% mai mult decit in primele trei luni din 2006, cind au fost inscrise in circulatie 796.113 unitati ale grupului. Cota de piata a concernului german a avansat usor, de la 18,8%, cu un an in urma, la 18,9%.

Pe locul secund dupa numarul de inmatriculari se situeaza francezii de la PSA, care comercializeaza marcile Peugeot si Citroën. Cu vinzari cu 1,1% mai mici, numarul de autoturisme inregistrate a fost de peste 562.000 in prima parte a acestui an, fata de 568.261 de unitati in perioada ianuarie-martie 2006. Cota de piata a PSA a scazut usor, de la 13,4%, in 2006, la 13,3%, in acest an.

Grupul Ford, cu marcile Ford, Volvo, Land Rover si Jaguar, si-a majorat in 2007 vinzarile in Europa cu 2,4 puncte procentuale, pina la 473.438 de unitati, fata de nivelul de 462.531 de masini comercializate in primele trei luni ale anului trecut. Cota de piata s-a extins de la 10,9% la 11,2% in 2007.

Gigantul american GM si-a compensat pierderile din vinzari inregistrate pe piata americana, cea mai mare din lume, in urma unei majorari de 0,8% a numarului de autoturisme comercializate in Europa, pina la 444.889 de unitati. Daca in primul trimestru GM detinea, cu cele 441.223 de masini, o cota de 10,4%, in prima parte a acestui an acest indice s-a majorat la 10,5%. GM comercializeaza marcile Opel, Chevrolet, Saab si General Motors.

Egalitate intre Renault si Fiat

Vinzarile Fiat au crescut semnificativ in primul trimestru, propulsind compania auto italiana pe locul al cincilea in topul celor mai mari grupuri auto din Europa in functie de cota de piata, pozitie pe care o imparte cu concurentul francez Renault, potrivit datelor ACEA.

Promovind o noua generatie de modele auto, precum Bravo, Grande Punto hatchback si modelul de oras Panda, Fiat a inregistrat vinzari cu 6,4% mai mari in spatiul UE si EFTA, ajungind la un nivel de 350.900 de unitati. Cota de piata a Fiat a crescut de la 7,8% la 8,3%. Grupul Fiat comercializeaza marcile Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Ferrari si Maserati.

Tot in primul trimestru din 2007, cota de piata a Renault a coborit la 8,3%, de la 9,2% in primele trei luni din 2006, in conditiile in care vinzarile au scazut cu 9,9%, pina la 350.998 de unitati. Grupul francez, care vinde marcile Renault si Dacia, pregateste pentru acest an doua lansari: o noua generatie pentru Laguna si un nou model Twingo, aparut pe piata in urma cu 14 ani.

Cresteri uriase pentru Toyota si Honda

Cei doi constructori japonezi s-au bucurat in primele trei luni ale acestui an de cele mai mari cresteri din toata Europa. Grupul Toyota, care include si divizia de lux Lexus, si-a majorat vinzarile cu 12,9 puncte procentuale, atingind nivelul de 262.817 unitati. Din totalul vinzarilor, marca Toyota si-a adjudecat 251.288 de unitati, in crestere cu 13,1%, iar restul a revenit Lexus, care a urcat cu 8,7% in prima parte a acestui an. Cota de piata a grupului japonez in Europa a crescut, de la 5,5%, in primul trimestru din 2006, la 6,2%, in acest an.

Desi are un volum de vinzari de trei ori mai mic decit Toyota, Honda s-a bucurat de o majorare a cererii de 17,6%, comercializind pe ansamblul perioadei ianuarie-februarie 2007 un numar de 86.096 de unitati. Cota de piata a urcat, de la 1,7%, in urma cu un an, la 2%, in prima parte a acestui an.

Luxul german pierde teren

Duelul Mercedes-BMW iese in continuare in favoarea constructorului din Stuttgart, atit la nivel de marca, cit si la nivel de grup.

Concernul Daimler Chrysler, care include Mercedes, Chrysler si Smart, a consemnat vinzari in scadere cu 6,9%, pina la 222.199 de unitati. Cota de piata s-a diminuat, de la 5,6%, anul trecut, la 5,3%, in prima parte din 2007. Cu cele 183.461 de unitati, marca Mercedes a vindut cu 1,2% mai putin decit in prima parte a anului trecut, Chrysler, cu 0,1% mai putin, pina la 26.038 de unitati, in timp ce vinzarile micului Smart au scazut aproape la jumatate, pina la nivelul de 12.700 de masini.

Grupul BMW a raportat o cota de piata de 4,6%, in scadere fata de 4,8% in prima parte a anului trecut, cu un total de 193.903 unitati vindute. Vinzarile marcii BMW s-au redus cu 7,2%, la 162.774 de unitati, in timp ce Mini a fost comercializat in 31.129 de exemplare, cu 7,8% mai mult decit in primele trei luni din 2006.

vinzarile auto stagneaza europa cele mai importante grupuri auto care activeaza piata europeana Ziarist

17.9KB


_______________________________________


pus acum 16 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la